Give Cycling a Push Implementation Fact Sheet |
Skatinimas/ SĄMONINGUMO DIDINIMAS
DVIRAČIŲ TESTAVIMO RENGINIAI
Žmonės, kurie paskutinį kartą važinėjo tik dviračiu su fiksuota pavara arba žmonės, dėl fizinės negalios negalintys važinėti su standartiniu dviračiu, gali būti labai nustebinti šiuo metu esamo dviračių asortimento. Informacijos apie dviračius galima gauti įvairiais būdais, tačiau praktinė patirtis, įgyta per dviračių testavimo renginius, gali labai efektyviai padėti žmonėms rasti tinkamą dviratį būtent jiems ir tokiu būdu sukurti ilgalaikį, entuziastingą norą važinėtis dviračiu.
Dviračių testavimo renginys, tai vienos dienos renginys, kuriame žmonės gali išbandyti įvairių rūšių dviračius. Dviračių gamintojai yra kviečiami pateikti įvairius dviračius ir trumpoje bandymų trasoje žmonės gali juos išbandyti. Priklausomai nuo miesto ir nuo to, kiek jame yra dviratininkų, didžiausias dėmesys gali būti skirtas dviratininkams apskritai arba suskaidytas į tikslines grupes, tokias kaip: renginys pensininkams, žmonėms turintiems fizinę negalią, arba šeimoms su mažais vaikais.
Pagrindinė kliūtis važinėtis dviračiu, tai mechaniškai atsparių, komfortabilių dviračių nebuvimas. Šiuo metu žmonės gali rasti daug informacijos apie įvairiausius dviračius internetu ar kitomis reklamos formomis, tačiau praktinis patyrimas bandant dviračius kiekvienam žmogui individualiai gali daug labiau išugdyti žmonių entuziazmą ir norą jais važinėtis.
Dviračių testavimo renginiai suteikia galimybę žmonėms susipažinti su plačiu dviračių asortimentu, taip pat juos išbandyti. Elektriniai dviračiai yra vienas iš dalykų, ko žmonės nėra linkę pirkti neišbandę
Dviračių testavimo renginiai taip pat suteikia dalyviams galimybę palyginti platų dviračių asortimentą, kas sunkiai įsivaizduojama individualiose parduotuvėse.
Dviračių testavimo renginiai yra tinkami tiek miestuose, kur mažai dviratininkų, tiek miestuose, kur jų daug.
Mieste, kur dviratininkų yra mažai, tikslinė grupė yra potencialus dviratininkas. Tai gali būti suaugusieji, kurie paskutini kartą važiavo dviračiu su fiksuota pavara ir nepatogia sėdyne ir nėra susipažinę su dviračių technologijos raida.
Miestuose, kur važiuoti dviračiu yra gana normalus reiškinys, bet dar nėra visiškai integruotas į miesto kultūrą – čia reikėtų atkreipti dėmesį į galimybę išplėsti dviračių naudojimą. Pavyzdžiui:
įdiegti krovininius dviračius įmonėms, kurios reguliariai užsiima tam tikrų prekių ar paslaugų pristatymu.
sutelkti dėmesį į šeimas su mažais vaikais ir į jų transportavimo galimybę naudojant dviratį (dviračiai su vaikiškomis sėdynėmis, sujungti dviračiai, dviračių priekabos).
Miestuose, kur važiavimas dviračiu yra miesto kultūros dalis, didžiausias dėmesys gali būti skirtas atskiroms tikslinėms grupėms tokioms kaip: žmonės su negalia, kurie negali prisijungti prie vyraujančios standartinių dviračių tendencijos. Tai galėtų apimti :
gulsčius dviračius ( dviratis suprojektuotas taip, kad dviratininkas yra sėdimoje pozicijoje o pedalai yra labiau horizontalioje nei vertikalioje pozicijoje) žmonėms su nugaros problemomis.
triračius arba gulsčius triračius, skirtus žmonėms su pusiausvyros problemomis
dviračius su rankiniais pedalais, skirtus žmonės su kojų paralyžiumi, ar turintiems problemų su kojų tvirtumu ar judrumu.
Elektrinius dviračius tiems, kurie turi mažai fizinės jėgos.
Miestuose, kurie įsikūrę kalnuotose vietovėse – nesvarbu kiek dviratininkų juose yra – dėmesys turi būti skirtas elektriniams dviračiams arba dviračiams su įvairiomis pavaromis, tuomet galima lengviau įveikti pagrindines topografijos kliūtis.
Dviračių gamintojai arba pardavėjai,
Kitų dviračių dalių gamintojai, tokie kaip priekabų gamintojai ar vaikiškų dviračio sėdynių gamintojai,
Atitinkamos organizacijos arba asociacijos tikslinės grupės bendruomenėje,
Vietinės dviračių organizacijos,
Vietinė žiniasklaida.
Vieta
Jei tikslinė publika yra potencialūs dviratininkai, tai centrinė matoma vieta geriausiai padėtų pritraukti praeivius.
Jei testavimas skirtas elektriniams dviračiams, tai vieta turi būti pasirinkta su gana dideliu kalnu, kad bandytojas pajustų kokį skirtumą suteikia elektros parama. Tokiam atvejui gali būti įrengta rampa arba naudojama daugiaaukščių automobilių stovėjimo aikštelė.
Santykinai didelė, visiškai uždara erdvė su vieta, skirta stebėjimui, leidžia jums stebėti dviračius ir užtikrinti, kad visi dalyviai gaus jų norimą praktiką ir informaciją, kurios reikia saugiai išbandant dviračius.
Geriau, kad bandymo kelias turi būti vienos krypties kilpa nei ilgas ir tiesus kelias. Taip yra išvengiama susidūrimų ir yra užtikrinama, kad dviračiai grįžta i pradinį tašką sekančiam vartotojui.
Važinėjimo paviršius neturi būti šlapias.
Kas turi būti bandymo aikštelėje?
Dviračiai. Jūs turėtumėte turėti įvairių dviračių, taip pat įvairių jų dydžių, tam kad žmonės pamatytų ir išbandytų pagrindines jų funkcijas.
Katalogai ir informacija apie saugų važiavimą dviračiu, vietos dviračių žemėlapiai, informacija, susijusi su vietiniais dviračių renginiais ar jų veikla (su dviračiu į darbą skatinamieji renginiai, socialiniai važiavimai, tarptautinė diena be automobilio, dviračių kursai ir pan. ).
Ekspertai, kurie sugebėtų paaiškinti visus dviračių ypatumus
Atitinkamo medicininio išsilavinimo ekspertai (jei tikslinė grupė turi fizinių apribojimų).
Mechanikai (arba kiti), kurie gali koreguoti dviračius greitai ir tiksliai kiek to reikia (pakelti balnelį, sureguliuoti vairą) tam, kad dalyviai turėtų geriausius įmanomus įspūdžius.
Vietinės dviračių organizacijos.
Vietinės valdžios atstovai (pakalbėti apie bendruomenės dviračių iniciatyvą).
Pakviesti vietines įžymybes ( pvz. sporto komandos narį ar politiką ) atvykti į demonstracines varžybas, nes tai geras būdas pritraukti žiniasklaidos dėmesį ir padidinti renginio populiarumą.
Pabandyti sujungti testavimą su festivaliu ar kitu renginiu, kuriame susirenka daug žmonių. Diena be automobilio, kai gatvėse yra uždraustas motorinių transporto priemonių eismas, suteikia galimybę populiarinti dviratį.
Jei renginys skirtas tam tikrai tikslinei grupei ( pvz. senjorams ), reikėtų bendradarbiauti su jų organizacijomis arba asociacijomis.
Praktinis patyrimas yra geriausias skatinimo būdas.
Tai suburia įvairius dviračių entuziastus i vieną vietą.
Tai gali spręsti konkrečius tikslinės grupės poreikius.
Tai smagu.
Gali būti sunku suorganizuoti ir reikalauja nemažai darbo.
Tai gali būti brangi veikla, priklausoma nuo finansavimo.
Renginys vyksta lauke, todėl jis yra priklausomas nuo oro sąlygų.
Galima rinkti dalyvių kontaktinę informaciją ir praėjus keliems mėnesiams po įvykio atlikti internetinį tyrimą , tokiu būdu išsiaiškinama ar dalyviai nusipirko dviratį, ar buvo paskatinti naudoti savo dviratį (jeigu jį turėjo) po praėjusio renginio.
Informacija apie pardavimus taip pat gali būti gauta iš renginyje dalyvavusių dviračių prekybininkų.
Miestuose, kur dviratininkų dar nėra daug renginys turėtų būti nemokamas. Imant iš dalyvių mokestį galima būtu susigrąžinti kai kurias išlaidas, tačiau ten kur dviračiai dar nėra labai vertinami kainos barjeras gali sutrukdyti žmonių dalyvavimą renginyje.
Sukurti profesionalią, tačiau draugišką ir malonią aplinką tiems, kurie gali jausti nerimą.
Įsitikinkite, kad turite pakankamai įvairių dviračių, jų modelių ir dydžių, taip pat savanorių su patirtimi, kurie galėtų atlikti reikiamus nedidelius darbus (sėdynės ar vairo reguliavimas). Jei žmonės testuos jiems prastai pritaikytus dviračius, po renginio manys, kad jie nepatogus ar nemalonūs važiuoti. Idealiu atveju dalyviai turi palikti renginį su jausmu, kad dviračiu yra smagu ir patogu važiuoti ir, kad tai dažniau darytų ateityje.
Geros praktikos atvejai
Elektrinių dviračių testavimas arba diena be automobilio – Bremenas (Vokietija)
Vokietijos dviračių asociacijos Bremeno skyrius 2009 metais per dieną be automobilio suorganizavo dviračių testavimo renginį skirta elektriniams dviračiams, kuris įvyko daugiaaukštėje automobilių stovėjimo aikštelėje. Pasirinkta vieta suteikė dviratininkams galimybę išbandyti Elektrinius dviračius važiuojant įkalne su ir be elektros pagalbos.
Penki vietos prekybininkai pristatė apie 25 elektrinius dviračius. Prekybininkai dalyvavo renginyje kaip instruktoriai, taip pat prižiūrėjo dviračius. Nors organizatoriai nesuskaičiavo dalyvių skaičiaus (nebuvo leista pardavinėti dviračius renginio metu), renginys susilaukė didelio dėmesio ir žmonių susidomėjimo elektriniais dviračiais.
Daugiau
informacijos :
adfc-bremen.de/cms/front_content.php?idcat=183&idart=867
arba susisiekite su: klaus-peter.land@adfc-bremen.de.
Bremenas tai miestas, kuriame dviračiais naudojasi 25% gyventojų.
Nuotraukos: Hannah Grundey
Pedelec parodų salė – Štutgartas, Vokietija
2007 metais Štutgarto miesto meras paskelbė, kad 20% miesto transporto turėtų būti dviračiai. Tačiau, atsižvelgus į kalvotas Štugarto vietoves (aukščių skirtumas iki 300 metrų), buvo nuspręsta kad tinkamiausias variantas šiam miestui yra elektriniai dviračiai ir Štutgartas turi iš mašinų miesto tapti elektrinių dviračių miestu. Buvo imtasi įvairių iniciatyvų. Viena iš jų, tai elektrinių dviračių parodų salė centrinėje Štutgarto vietoje įkurta tam, kad žmonės sužinotų daugiau apie jų mobilumą ir galimybes. Tai buvo padaryta bendradarbiaujant su ExtraEnergy, kurios veikla yra orientuota į nepriklausomos informacijos tiekimą, propagavimą ir testavimą, susietą su elektrinėmis transporto priemonėmis visame pasaulyje.
(www.extraenergy.org/main.php?language=en&category=extraenergy&subcateg=22&id=176).
Daugiau informacijos apie elektrinius dviračius rasite čia:
www.datei.de/public/extraenergy/Showroom-Stuttgart-eng.pdf
Štutgartas yra miestas, kuriame dviračiais naudojasi 7% miesto gyventojų.
Bike Testing Events page